Klantgericht Werken
- E-learning
Klantgericht werken? Dit is dé online training voor iedereen die zijn of haar klanten beter wil leren kennen en bedienen!
Klantgericht werken begint bij weten wie je klant is en wat je klant precies wil. Tijdens deze training leer je niet alleen die twee dingen, maar ook hoe je jouw klantgerichtheid vervolgens praktisch kunt verbeteren. Overigens ook zonder jezelf hierbij uit het oog te verliezen. Klantgericht zijn wil ook zeggen dat je soms ‘nee’ verkoopt. Daarnaast is het zo dat klantgerichter werken zorgt dat je klanten echt blij zijn. Dat merk je zelf ook weer in je werk. Wil je klantgericht werken en daarmee ook je eigen werk leuker maken? Dan ben je met deze training echt aan het juiste adres.
Inhoud
Diploma uitreiking
Leerdoel(en)
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online trainin?
- Jij weet hoe jij jouw klant beter kunt leren kennen.
- Jij kunt jouw klanten centraal stellen.
- Jij weet hoe jij jouw klanten duurzaam aan je eigen organisatie verbindt.
Doelgroep(en)
Hoe en waar je ook werkt, zo goed als iedereen heeft wel met klanten te maken. Of dat nu intern of extern is. Juist daarom is deze training geschikt voor iedereen!